Kaip pirkti?


Mūsų prekių galima įsigyti:

· internetu www.naturalusmaistas.lt
· telefonu su pristatymu. Klaipėdoje pristatymas nemokamai mob. 8 610 194 14
· didmeninės prekybos klausimais info@naturalusmaistas.lt,  mob. 8 610 194 14


Kaip pirkti?

Išsirinkite prekę ir paspauskite mygtuką “Į krepšelį“ – prekė bus įdėta į pirkinių krepšelį.
Naujame lange, kiekio laukelyje nurodykite kiek vienetų prekės norėsite įsigyti, taip pat galite keisti prekių kiekį arba ištrinti prekes iš sąrašo, kurių nenorite.
Tada  tęsti apsipirkimą arba užsakyti prekes. 
Prekes, esančias  Jūsų krepšelyje, galite pamatyti dešinėje puslapio pusėje, nuorodoje “Krepšelis“.
Surinkę visas prekes paspauskite „užsakyti“ ir užpildykite reikiamą informaciją.


Pristatymo laikas

Užsisakius prekes 1-2 dienos bėgyje (priklausomai kada atlikote užsakymą) laukite sąskaitos elektroniniu paštu. Savaitgalio užsakymų sąskaitos laukite elektroniniu paštu pirmadienį. Mes visus pranešimus siunčiame elektroninio pašto adresu, kurį nurodėte registracijos formoje.

Galite atsiimti prekes Klaipėdoje (iš anksto susitarus).

Prekes į užsienį siunčiame paštu pagal pašto nustatytus įkainius priklausomai nuo siuntos svorio ir šalies, į kurią bus siunčiama.

Negalėdami Jums pristatyti prekės, mes Jums pasiūlysime palaukti kol prekė bus sandėlyje 2 sav. bėgyje arba Jums pasiūlysime analogišką prekę, o jeigu Jūs atsisakysite laukti prekės arba prekės analogo, grąžinsime pinigus. 

 

Prekių pristatymo būdai Lietuvoje:

Prekių pristatymas Lietuvoje, išskrus Kuršių Neriją, trunka 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Savaitgalio užsakymai bus išsiųsti pirmadienį. Šventinėmis dienomis pristatymo laikas gali keistis. 

Prekes nemokamai galite atsiimti Klaipėdoje paskambinę mob.tel.: 86 1019 414, 86 7078 799 arba el. paštu info@naturalusmaistas.lt 

Mūsų siūlomi produktai yra pristatomi bendradarbiaujant su UNIPAK arba OMNIVA. Prekes jums pristatys UNIPAK kurjeriai pirmadieniais-penktadieniais nuo 10 val. iki 18 val.Prieš kurjeriui atvykstant pas jus, jis su jumis susisieks tel. nr., kurį nurodysite registracijos formoje. 

Siuntos į OMNIVA savitarnos pašto automatus pristatomos pirmadieniais-penktadieniais nuo 10 val. iki 18 val. Pristatytą siuntą, iš OMNIVA terminalo galėstie atsiimti bet kuriuo jums patogiu laiku. OMNIVA terminaluose siuntos yra saugomos 7 dienas. 

Jeigu prekių reikėtų laukti ilgiau, būtinai pranešime.

 

Prekių pristatymo būdai Lietuvoje:

 

Pristatymas   Iki 50 € su PVM   Virš 50 € su PVM
Per kurjerį   Pristatymas 5,06 € Lietuvoje      Pristatymas 5,06 € Lietuvoje
Per OMNIVĄ         
 Pristatymas 3,40 € Lietuvoje  Pristatymas NEMOKAMAS 

 

Prekes į užsienį siunčiame susitarus individualiai. 

 

Didmeninės prekybos klausimais taip pat galite kreiptis šiuo el. adresu arba telefono numeriu:

info@naturalusmaistas.lt Tel. nr. 8 610 19414, 8 670 78 799

 

UAB “OMNIVA LT“ pristymas www.naturalusmaistas.lt klientams

Kodėl verta rinktis OMNIVĄ?

Itin paprasta ir greita paslauga – savitarnos terminalų ekranuose rodoma informacija yra pateikta aiškiai ir suprantamai paprastam vartotojui. Siuntos atsiėmimo procesas iš terminalo trunka ne daugiau 15 sekundžių. 

Siuntos atsiėmimas 24 val. per parą – savo prekes atsiimsite Jums patogiausiu paros metu. Post24 siuntų savitarnos terminalai veikia kasdien, ištisą parą, be jokių ribotų darbo valandų. 

Siuntos atsiėmimas – siuntai atsiimti užtenka įvesti pranešimu į mobilųjį telefoną arba ir į el. paštą gautą šešiaženklį durelių kodą.

Patogus pasiekiamumas atsiimant prekes - siuntų savitarnos terminalai įrengti daugiausiai apgyvendintose teritorijose. Klientų patogumui terminalai stovi lauke, šalia prekybos centrų bei degalinių, kuriuos lengva pasiekti tiek pėstute, tiek automobiliu. 

Prekių saugojimas – klientų užsakytos prekės saugojamos Post24 terminaluose 7 dienas.

Užtikrintas siuntų saugumas – siuntų savitarnos terminalai stebimi 24 val., kuriuose įrengtos 3 video kameros.  Klientų patogumui terminalai apšviečiami naktį, įrengtos šoninės užsklandos nuo vėjo bei stogas apsaugo vartotojus nuo blogų oro sąlygų.

OMNIVA paštomatų sąrašas Lietuvoje: spauskite čia 

Kaip atsiimti savo siuntas OMNIVASpauskite čia

Kontaktai:

UAB OMNIVA LT
Kirtimų g. 47 
02244 Vilnius
El. paštas info@omniva.lt 

 

Klientų aptarnavimo centras dirba darbo dienomis 9:00 - 18:00

Administracijos telefonas 8 37 408800

Kontaktinis telefonas 8 700 55077

(skambučių tarifas skaičiuojamas pagal jūsų operatoriaus nustaytus įkainius)

Daiktų grąžinimas

Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

Gavę nekokybišką prekę mes Jums pakeisime į tinkamos kokybės prekę, arba atitinkamai sumažinsime kainą, arba Jūs galėsite grąžinti prekę mums ir atgauti už prekę sumokėtus pinigus. 

Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsakote Jūs. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, mes ar mūsų atstovas nepriima daikto grąžinimui.

Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.

Prekes grąžinate Jūs savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai mes neturime analogiškos prekės, grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.

Atsakomybė

Jūs esate visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Jūs nepateikiate tikslių duomenų registracijos formoje, mes neatsakome už dėl to atsiradusius padarinius.

Jūs atsakote už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.

Jūs atsakote už atpažinimo kodo perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Jūsų atpažinimo kodu, Jūs atsakote už trečiosios šalies atliktus veiksmus.

Mes neatsakome už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Jūs patenkate į šiuos tinklalapius per e-parduotuvėje esančias nuorodas.

Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

Informacijos siuntimas

Mes visus pranešimus siunčiame Jūsų registracijos formoje pateiktu elektroniniu pašto adresu.

Jūs visus pranešimus ir klausimus siunčiate skyriuje “kontaktai“ nurodytu adresu ar elektroniniu pašto adresu.

 

Šiomis taisyklėmis yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė

 

Privatumo politika

Elektroninėje parduotuvėje www.naturalusmaistas.lt Jūsų įvesti asmeniniai duomenys neatskleidžiami jokiems kitiems asmenims, išskyrus siuntimo tarnybų darbuotojus, kurie Jūsų duomenis naudoja siuntimo pristatymui užtikrinti. Mes saugome savo klientų privatumą ir laikomės ,,Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo“ nustatytų reikalavimų, nurodančių šių duomenų tvarkymą ir apsaugą.

Jei turite papildomų klausimų – mielai atsakysime!